Tough Cookie - LET'S TALK #1 - arkusze dyskusyjne
Opis
LET’S TALK jest zbiorem 12 arkuszy dyskusyjnych, które są idealne dla uczniów początkujących (A2) jak i tych bardziej zaawansowanych (B1). Na każdej stronie znajdziesz kwadraciki zawierające pytania lub obrazki, dzięki którym można porozmawiać na wiele różnych tematów. Arkusze mogą być wykorzystywane jako rozgrzewka lub jako narzędzie, które pomoże w przećwiczeniu np. danego czasu gramatycznego w praktyce.
*Produkty otrzymujesz na maila w formie plików do pobrania.
Przy zakupie otrzymujesz 2 pliki
- format A4
- prezentacja (na końcu znajduje się link Canva)
Typy zadań:
- TALK for 1 minute about… (x2) – uczniowie wybiera kwadracik z tematem i zaczyna opowiadać o nim przez minutę.
- LET’S TALK – te strona jest idealna do tego, aby poznać się lepiej. W kwadracikach znajdują się pytania pomocnicze, które ułatwią uczniom mówienie o sobie.
- MY FAVORITES – uczniowie opowiadają o swoich ulubionych filmach, książkach, pizzy, dniu tygodnia itp. Zachęcani są oni również do rozwinięcia tematu i uzasadnieniu, dlaczego dany owoc jest właśnie tym ulubionym.
- 2nd CONDITIONAL – uczniowie dokańczają zdania, w których mówią co by zrobili w danej sytuacji np. ‘If I ran into a bear, I would…’.
- NAME 3 and NAME 5 – to zadanie polega na tym, aby wybrać kwadracik i wymienić 3 lub 5 rzeczy, które są na nim napisane np. ‘Name 3… relatives’. Or ‘Name 5… things that give you an ick’. Gra ‘name 3’ jest przeznaczona dla początkujących, natomiast ‘name 5’ będzie idealna dla bardziej zaawansowanych uczniów.
- PAST CONTINUOUS – na tej stronie znajdują się 4 typy zdań:
- Pytania wymagające odpowiedzi: What were you doing when I called you?
- Dokańczanie zdań: When my mom was doing the laundry, my dog…
- Pytanie o konkretną godzinę: What were you doing yesterday at 6 p.m.?
- Dokańczanie zdań odpowiednią formą czasownika w zależności od tego czy na końcu znajduje się ‘when’ lub ‘while’: Two elderly ladies were chatting when…
- PRESENT PERFECT – uczniowie czytają pytanie i odpowiadają na nie w czasie present perfect. Zachęcani są oni do rozwinięcia tematu, jeśli jest taka możliwość.
- PRESENT SIMPLE - uczniowie czytają pytanie i odpowiadają na nie w czasie present simple. Zachęcani są oni do rozwinięcia tematu, jeśli jest taka możliwość.
- PRESENT CONTINUOUS – w każdym kwadraciku znajduje się obrazek. Zadanie polega na tym, aby w czasie present continuous powiedzieć co dzieje się na obrazku.
- PAST SIMPLE - uczniowie czytają pytanie i odpowiadają na nie w czasie past simple. Zachęcani są oni do rozwinięcia tematu, jeśli jest taka możliwość.
speaking, mówienie, dyskusja
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.